Jeśli chcecie Państwo, aby Wasz obiekt (nieruchomość) został podłączony do sieci cieplnej lub rozważacie taką możliwość, wystarczy złożyć w naszej kancelarii wypełniony wniosek o określenie możliwości przyłączenia do sieci ciepłowniczej lub wniosek o określenie warunków przyłączenia węzła cieplnego do sieci ciepłowniczej.
Aktualne dokumenty są dostępne w sekcji Do pobrania
KROK 1
Aby uzyskać informację o możliwości przyłączenia do s.c., należy złożyć w naszej kancelarii wypełniony wniosek o określenie możliwości przyłączenia do sieci ciepłowniczej:
Wniosek zawiera:
- dane wnioskodawcy,
- określenie zamówionej mocy cieplnej na cele centralnego ogrzewania, wentylacji, podgrzewu ciepłej wody użytkowej i inne,
- charakterystykę techniczną obiektu,
- planowany termin poboru ciepła.
Do wniosku należy dołączyć:
- plan sytuacyjny określający usytuowanie obiektu, z przewidywaną lokalizacją węzła cieplnego.
KROK 2
Aby uzyskać warunki przyłączenia do s.c., należy złożyć w naszej kancelarii wypełniony wniosek o określenie warunków przyłączenia węzła cieplnego do miejskiej sieci ciepłowniczej:
Wniosek zawiera:
- dane wnioskodawcy,
- określenie zamówionej mocy cieplnej na cele centralnego ogrzewania, wentylacji, podgrzewu ciepłej wody użytkowej i inne,
- charakterystykę techniczną obiektu,
- planowany termin poboru ciepła.
Do wniosku należy dołączyć:
- plan zabudowy bądź szkic sytuacyjny obiektu, do którego dostarczone będzie ciepło, w stosunku do istniejącej sieci ciepłowniczej oraz innych obiektów i urządzeń uzbrojenia terenu z oznaczeniem lokalizacji węzła cieplnego
- dokument potwierdzający tytuł prawny wnioskodawcy do korzystania z obiektu, do którego będzie dostarczone ciepło (wypis księgi wieczystej)
- mapę władania, obejmującą przedmiotową nieruchomość wraz z działkami przyległymi do niej i wykazem właścicieli tych działek
- wyciąg z odpowiedniego rejestru działalności gospodarczej, gdy Wnioskodawca jest przedsiębiorcą
- pełnomocnictwo Wnioskodawcy dla osoby uprawnionej do składania oświadczeń w jego imieniu
Wszelkich informacji i wyjaśnień dotyczących możliwości przyłączenia obiektu i dostawy ciepła przez Elektrociepłownię „Zielona Góra” udziela Biuro Obsługi Klienta - od poniedziałku do piątku, w godz. 7:00 – 15:00,
Po przeprowadzeniu rozmów i uzgodnieniu optymalnych warunków dla stron zostaje zawarta umowa o przyłączenie. Umowa określa między innymi zakres, sposób finansowania inwestycji oraz termin rozpoczęcia dostawy ciepła i jest podstawą do przystąpienia do realizacji prac. Załącznikiem do umowy jest dokument zawierający szczegółowe warunki przyłączenia.